سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شغل من مربیگری است و نظری درمورد غیبت مسؤولان فدراسیون در سالن ندارم.
کد خبر: ۷۹۲۲۰۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۷