رسانههای یمنی گزارش دادند که جنگندههای آمریکایی در دو نوبت منطقه «کهلان» در شرق صعده در یمن را بمباران کردند.
کد خبر: ۱۲۴۵۴۵۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۱/۱۶