کنسولگری ایران در حیدرآباد هند درباره بازی ایران با بلژیک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بلژیک ۰ - ۰ ایران؛ بازنده واقعی، آمریکا بود.
کد خبر: ۱۴۱۹۳۷۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۱