گافنامه -7؛
اما خودمانیمها، من اگر پول هم داشتم بیخیال این دانشگاه و تهران نمیشدم. اصلا کجای دنیا دانشگاههایشان انقدر دانشجو محور است؟
کد خبر: ۳۱۸۴۱۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۶