رئيس مرکز آمار با انتقاد از عملکرد دولت در انتشار آمار گفت: دستگاههای دولتی از ماموران مرکز آمار گروکشی میکنند.
کد خبر: ۴۵۴۷۱۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۰۶