معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه دو از آغاز اجرای طرح استقبال از مهر در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۴۶۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۳۱