قاسمی در پاسخ به خبرگزاری دانشجو:
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی با توجه به اهمیت منطقه و این که به آرامش همسایگان خود علاقه مند است راه گفت و گو و تعامل را با جدیت تمام ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۶۱۲۸۶۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۲۲