در برنامه «راسیک» مطرح شد؛
کارخانه بازیافت شهرکرد، تنها کارخانه بازیافت استان چهارمحال و بختیاری، پس از ۱۳ سال معطلی، مردادماه امسال افتتاح میشود. این تأخیر طولانیمدت، ناشی از یک نگاه اشتباه به مسائل محیط زیستی و دستدوم قلمداد کردن این حوزه است؛ نگرشی که باعث شده پروژههای زیستمحیطی همواره قربانی کسری بودجه شوند و تأمین اعتبارات آنها با تأخیر مواجه گردد.
کد خبر: ۱۴۲۰۲۳۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲