علی پاکدامن، ملیپوش شمشیربازی ایران، پس از شکست تیم سابر کشورمان در مرحله نیمهنهایی بازیهای کشورهای اسلامی ریاض، از ناداوری ضربه آخر انتقاد کرد و ابراز امیدواری کرد در بازیهای آسیایی ناگویا جبران کند.
کاروان شمشیربازی ایران در رقابتهای جهانی تفلیس با نتایج ضعیف در بخشهای مردان و زنان، مقابل تیمهای ایتالیا و آلمان شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.
سرمربی سابق تیم ملی سابر شمشیربازی در گفتگو با دانشجو: در تمامی سفرها پورسلمان، رئیس فدراسیون شمشیربازی همراه ما بودند. سوتفاهمی بین من و علی پاکدامن پیش آمده بود که سواستفادههای زیادی کردند.
سرمربی سابق تیم ملی سابر شمشیربازی در گفتگو با دانشجو: ۲۰ روز سر تمرین نرفتم و گفتم تیم برای شما که به دنبال منافع شخصی هستید. در اولین مسابقه فصل سهمیه المپیک برنز جهانی گرفتیم.
سرمربی سابق تیم ملی سابر شمشیربازی در گفتگو با دانشجو: پاکدامن بعد از ۲۴ سال مدال طلا گرفت و پاداش برای او ۵۰ میلیون و برای من ۱۰ میلیون در نظر گرفتند که به فدراسیون برگرداندم. همچنان نگاه فدراسیون با اینکه کلی مدال گرفتیم روی من بد بود. رئیس فدراسیون علاقه زیادی به مربی خارجی داشت و با من مشکل داشت.
سرمربی سابق تیم ملی سابر شمشیربازی در گفتگو با دانشجو: عدم مدیریت رئیس فدراسیون شمشیربازی همچنان با سرعت در حال ضربه به بدنه این رشته است. به من وعده اردو دادند و فردای همان روز اردو را لغو کردند.
سرمربی سابق تیم ملی سابر شمشیربازی در گفتگو با دانشجو: بدون اینکه با من به عنوان سرمربی تیم هماهنگیای انجام شود، بازیکن به مسابقات اعزام کردند. به عنوان سرمربی تیم از داخل کشور مسابقات بچههایی که اعزام شده بودند را از رسانهها دنبال میکردم. در مسابقات تونس که یکی از بستگان رئیس فدراسیون حضور داشت بهترین هتل آن کشور را رزرو کرده بودند.