به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از از سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی با بیان اینکه سازمان زیباسازی تلاش کرده است فضای شهر را مهیای آغاز این ماه مبارک کند، افزود: همه سازههای فرهنگی شهر تهران، به اکران طرحهای فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان اختصاص یافته است.
وی یادآور شد: فراخوان اجرای این سازهها قبل از شروع سال ۱۴۰۱ منتشر شده و هنرمندان زیادی طرحهای خود را ارسال کردهاند. آنچه در سطح شهر مشاهده میکنید، آثار برگزیدهای است که پس از داوری انتخاب شده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران نیز موظف است طرحهای فرهنگی مربوط به خود را جداگانه در مناطق خود اکران کند، افزود: همه آثار منتخب شهری و منطقهای در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران به اکران این طرحها اختصاص یافته است.
صیادی با اشاره به مراسمهای مربوط به دهه سوم ماه مبارک رمضان، از آمادگی این سازمان برای عید فطر و روز قدس خبر داد و تاکید کرد: برای روز قدس و عید فطر اکرانهای خاص و گستردهای در نظر گرفته شده و بنا داریم با برنامههای ویژهای این ایام را گرامی بداریم.
وی پخش تیزرهای مناسبتی ماه رمضان بر روی تلویزیونهای شهری، طراحی، ساخت و نصب نشانههای نوری با طرحهای متناسب با این ماه و لیالی قدر، روشنایی همه نشانههای نوری سطح شهر به مناسبت جشن رمضان و عید سعید فطر را از جمله دیگر اقدامات سازمان زیباسازی همزمان با ماه مبارک رمضان عنوان کرد.