آخرین اخبار:
کد خبر:۱۰۰۶۱۹۷

طرح نهضت دانشجو معلمان روی میز سازمان سوادآموزی

سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی خواستار تعیین تکلیف و نظارت بر مراکز یادگیری ومؤسسات برای سال جاری شد و همچنین گفت: طرح‌هایی مانند نهضت دانشجو معلمان که قصد عملیاتی کردن آن را داریم باید به همه همکاران حوزه کارشناسی ارائه شود تا با اخذ نظرات و پیشنهادات آن‌ها بتوانیم شاهد اجرای طرح خوب و بی نقصی باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدی در سومین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان به جلسه‌ای که با مقام عالی وزارت و همچنین رئیس دانشگاه فرهنگیان در خصوص راهکار‌ها و پیشنهادات لازم برای جذب بی سوادان و امر سوادآموزی داشتند اشاره کرد و ضمن توضیحاتی مبسوط موارد پیشنهادی را مورد بحث و گفتگو قرار داد.

وی افزود: لازم است طرح‌هایی مانند طرح نهضت دانشجو معلمان که قصد عملیاتی کردن آن را داریم به همه همکاران حوزه کارشناسی ارائه شود تا با اخذ نظرات و پیشنهادات آن‌ها بتوانیم شاهد اجرای طرح خوب و بی نقصی باشیم. همچنین پیگیری انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه فرهنگیان هم در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی در ادامه افزود: مکاتبات و پیشنهادات لازم برای ارائه به شورای عالی تا ۱۰ روز آتی آماده شود و همچنین بحث شورای پشتیبانی سوادآموزی در استان‌ها که مورد تأکید مقام عالی وزارت نیز هست بایستی جدی‌تر گرفته شود. پیشنهاد بنده این است که یک گروه از کارشناسان برای نظارت استانی در شورای برنامه ریزی مناطق تشکیل شود و پس از آموزش و توجیه بتوانند در استان‌ها حضور یافته و نظارت و پیگیری‌های لازم را دنبال کنند تا با برنامه ریزی بتوانیم کار " طراحی نقشه تحقق سوادآموزی " و آمایش فرصت‌ها و تهدید‌ها و برنامه‌های ملی و راهکار‌ها را با استفاده از ظرفیت شورای پشتیبانی مصوب و به عملیاتی شدن آن برسیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، عبدی همچنین در ادامه بیان کرد: استانداران به عنوان رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان‌ها می‌توانند اعلام وظایف برای دستگاه‌های شریک را ابلاغ کنند، بنابراین جدی گرفتن هماهنگی‌های استانی به ویژه برگزاری متناسب و شایسته شورای پشتیبانی سوادآموزی استان‌ها مد نظر قرار گیرد.

عبدی در ادامه خطاب به معاون امور آموزشی و دفتر برنامه ریزی دوره‌های سوادآموزی خواستار تعیین تکلیف مراکز یادگیری ومؤسسات برای سال جاری شد و گفت: مراکز فعال و غیر فعال بایستی کاملاً تفکیک و مشخص شود و مراکز به نحو صحیح مورد نظارت قرارگیرند و با توجه به زمان کم لازم است به هر طریق برای ادامه مسیر مراکز یادگیری، برنامه اجرایی کاملاً مشخص ارائه شود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار