تا پایان سال ۱۴۰۱ را با دانشگاه‌های علوم پزشکی تسویه کردیم/ هر ماه ۱۲۰۰ میلیارد تومان به دانشگاه‌ها پرداخت می‌کنیم+فیلم
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۰۸۵۴۷۳
رئیس سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با دانشجو:

تا پایان سال ۱۴۰۱ را با دانشگاه‌های علوم پزشکی تسویه کردیم/ هر ماه ۱۲۰۰ میلیارد تومان به دانشگاه‌ها پرداخت می‌کنیم+فیلم

رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: طی خرداد و تیرماه ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداختی داشتیم که ۴۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به دانشگاه‌ها بوده است و تا پایان خردادماه با داروخانه‌ها تسویه کردیم.
تا پایان سال ۱۴۰۱ را با دانشگاه‌های علوم پزشکی تسویه کردیم/ هر ماه ۱۲۰۰ میلیارد تومان به دانشگاه‌ها پرداخت می‌کنیم+فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ میرهاشم موسوی، رئیس سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوال پیرامون ادعای بیمارستان مبنی بر عدم تامین مطالباتشان توسط تامین اجتماعی اظهار داشت: هفته گذشته با اکثر معاونین وزارت بهداشت در سازمان برنامه و بودجه نشست داشتیم، نمایندگان دانشگاه از جمله دانشگاه علوم پزشکی و شهید بهشتی نیز حضور داشتند.

وی افزود: در خصوص بدهی به بیمارستان‌ها یک اختلاف عددی وجود داشت که جمع بندی صورت گرفت و توافق شد آنچه در سیستم تامین اجتماعی به عنوان سند نشسته، به عنوان سند رسید شده جهت پرداخت قلمداد کنیم.

موسوی تصریح کرد: طی خرداد و تیرماه ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداختی داشتیم که ۴۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به دانشگاه‌ها بوده است و تا پایان خردادماه با داروخانه‌ها تسویه کردیم.

 

 

کد ویدیو

 

پربازدیدترین آخرین اخبار