به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس، رضا ناصری سرای در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری منطقه ۱۰ گفت: از تلاشهای صورتگرفته توسط همکاران اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس کمال تشکر را دارم و معتقدم سامانه ۱۳۷ پلاس یک سنگر خدمترسانی به شهروندان است و عوامل اجرایی نواحی هم درخط مقدم این خدمترسانی حضور دارند.
وی با بیان اینکه در طول سال گذشته تلاش شد تا اقدامات سامانه ۱۳۷ پلاس و عوامل اجرایی آن به ایجاد امید در میان شهروندان بیانجامد، افزود: آمارها حاکی از آن است که نگاه شهروندان نسبت به مجموعه مدیریت شهری در حال تغییر است و با خدماتی که صورت پذیرفته، امیدواری مردم تقویت شده است.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ادامه داد: سال گذشته بیشترین تعداد اقدامات فوریتی توسط اکیپهای فوریتهای شهری سامانه ۱۳۷ پلاس در طول ۱۸ سال اخیر صورت گرفت که این موضوع جای قدردانی دارد.
ناصری سرای با تأکید بر پیگیری مطالبات عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس خصوصاً عوامل اجرایی مناطق و نواحی گفت: در جریان مطالبات همکاران در مناطق و نواحی هستیم و امیدوارم بتوانیم این مطالبات را با همکاری سایر بخشهای شهرداری تهران پاسخ دهیم.
لازم به ذکر است که در پایان این مراسم از عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۰ تقدیر شد.