آخرین اخبار:
کد خبر:۱۱۶۶۱۹۲
مدیر موکب رسانه‌ای عطش:

تولیدات خبری و رسانه‌ای در پیاده روی اربعین افزایش خواهد یافت

مدیر اجرایی موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش گفت: اعضای این موکب تمام وقت و توان خود را به‌کار می‌گیرند تا تولیدات خبری و رسانه‌ای بیشتری در پیاده روی اربعین حسینی امسال در کربلا داشته باشند.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، یونس فتحی در جمع اعضای این موکب اظهار داشت: موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش از سال ۱۴۰۲ در کرمان فعالیت رسمی خود را در راستای فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی آغاز کرد.

مدیر اجرایی موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش از تدوین و انتشار دو کتاب سه زبانه در شمارگان ۶۰ هزار نسخه توسط موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش خبر داد و بیان کرد: کتاب چهل حدیث نورانی از حضرت سیدالشهدا علیه السلام به‌شکل جیبی و کم‌حجم و کتاب همایش جهانی اربعین به در قطع پالتویی را منتشر کرده‌ایم که در مرز‌های شرقی و موکب‌های ایرانی و عراقی در کربلای معلی توزیع می‌شود.

فتحی، از حضور خبرنگاران، مستندسازان، فعالان فرهنگی و مترجمان در موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش سخن به‌میان آورد و اظهار داشت: کارگروه‌هایی در حوزه‌های مختلف ازجمله مستندسازی، مطبوعات و خبرگزاری‌ها، سایت و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، پشتیبانی از مواکب، فرهنگی و اجتماعی در موکب عطش ایجاد شده است.

او با اشاره به اینکه استان کرمان خاستگاه مواکب است، تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات و سفر اربعین میراث سردار حاج‌قاسم سلیمانی است.

مدیر موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش افزود: اعضای موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش تمام وقت و توان خود را به‌کار می‌گیرند تا تولیدات بیشتری در حوزه خبری و رسانه‌ای اربعین امسال داشته باشیم.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار