کد خبر:۱۱۶۸۲۸۳

بازدید از بازار‌ها و میادین میوه و تره بار با هدف جلب رضایت شهروندان

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: بازدید سرزده به تمامی بازار‌ها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه دارد.
بازدید از بازار‌ها و میادین میوه و تره بار با هدف جلب رضایت شهروندان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بختیاری زاده روز شنبه از میادین میوه و تره بار معلم، آزادی و صادقیه و بازار‌های فردوس ۲، بلوار فردوس و جنت آباد بازدید کرد.


وی در جریان بازدید از میدان میوه و تره بار معلم و بازار فردوس ۲ گفت: بازدید از نحوی خدمات رسانی در بازار‌ها و میادین میوه و تره بار با هدف رفع مشکلات، شنیدن صدای شهروندان به عنوان مشتریان این مراکز و بهبود کیفیت خدمات رسانی همچنان ادامه دار خواهد بود.


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار با اشاره به نقش میادین و بازار‌های میوه و تره بار در سبد اقتصاد خانوار‌های تهرانی افزود: بررسی‌ها از تاثیر بالای میادین و بازار‌های میوه و تره بار به عنوان یک مجموعه در دسترس و اقتصادی در سبد خانوار‌ها حکایت دارد و با توجه به این اعتماد شهروندان به این مجموعه‌ها لازم است تا کیفیت خدمات به آنها نیز ارتقا پیدا کند.


وی با اشاره به بازدید سرزده خود از میدان معلم و بازار فردوس ۲ ادامه داد: در جریان بازدید از این میدان و همچنین بازار فردوس ۲ مشکلات این مجموعه‌ها بررسی و راهکار‌هایی جهت بهبود وضعیت به مدیر میدان و رئیس بازار ارائه شد. همچنین فرصتی فراهم شد تا شهروندان درباره میدان معلم و خدمات رسانی در این مجموعه صحبت کنند.


ارتقای کیفیت خدمات رسانی میادین و بازار‌های پایتخت
مهدی بختیاری زاده در حاشیه بازدید از میدان میوه و تره بار آزادی و بازار کوکب نیز عنوان کرد: ارتقای خدمات رسانی در میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران مورد تاکید سازمان و مدیریت شهری است.


وی افزود: میدان میوه و تره بار آزادی یکی از مهمترین میادین شهر تهران محسوب می‌شود و با توجه به اینکه در محدوده منطقه ۹ قرار دارد و همچنین همجواری این مجموعه با منطقه ۱۰ به عنوان یکی از پر ترددترین میادین پایتخت محسوب می‌شود.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به تنوع غرفه‌ها و اقلامی که در این میدان و بازار کوکب عرضه می‌شود، بررسی قیمت‌ها و کیفیت محصولات ضروری است.


جلب رضایت شهروندان در اولویت سازمان مدیریت میادین
مهدی بختیاری زاده در ادامه بازدید‌های امروز خود از بازار‌ها و میادین شهر تهران در حاشیه بازدید از میدان میوه وتره بار صادقیه تاکید کرد: جلب رضایت شهروندان در اولویت برنامه‌های سازمان مدیریت میادین قراردارد.


وی با بیان اینکه کیفیت محصولات قابل عرضه درمیادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: سازمان مدیریت میادین تاکید دارد تا تحت هر شرایط کیفیت محصولات عرضه شده در این مجموعه‌ها مطلوب بوده تا رضایت مشتریان و شهروندان را به همراه داشته باشد.


بر اساس این گزارش در ادامه مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بعد از بازدید از میدان میوه و تره بار صادقیه، در جریان بازدید از بازار میوه و تره بار جنت آباد نیز به ارزیابی نرخ، کیفیت و سهمیه دریافتی گوشت تنظیم بازار پرداخت.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار