به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، روح الله بهشتی فرد رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با ابراز گلایه از آمار بالای مزاحمتهای تلفنی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی دزفول بیان کرد: متاسفانه برخی با تماسهای غیرضروری و مزاحمت تلفنی باعث خلل در خدمت رسانی نیروهای آتش نشانی شدهاند.
وی با بیان اینکه این آمار بالای مزاحمتهای تلفنی موجب اختلال در عملیاتهای امدادی این سازمان شده است، افزود: مزاحمتهای تلفنی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی محدود به ساعت خاصی نیست و در تمام طول شبانه روز صورت میگیرد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: مهمترین انتظار و مطالبه آتش نشانان دزفول از مدیران شهری کمک به تکمیل زیرساختها، به روز رسانی تجهیزات و بهبود شرایط رفاهی و معیشتی آتش نشانان است.
وی آتش نشانی را نقطه امید حادثه دیدگان در حوادث دانست و افزود: آتش نشانی شغلی عجین شده با ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی است و آتش نشانان برای نجات و کمک به حادثه دیدگان، جان خود را به خطر میاندازند و این موجب شده تا مورد احترام مردم باشند.
بهشتی فرد با بیان اینکه نوع دوستی، تعهد و علاقه کاری ویژگی مشترک همه آتش نشانان است، گفت: اگر شجاعت و عشق به مردم و دغدغه نجات جان انسانها نباشد، بدون شک هیچ آتش نشانی با توجه به سختی و مخاطرههای کار آتش نشانی، حاضر به ادامه کار نخواهد بود.