آخرین اخبار:
کد خبر:۱۱۷۸۳۶۹

۷۰ درصد تماس‌های آتش نشانی دزفول، مزاحم

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: ۷۰ درصد تماس‌ها به آتش نشانی دزفول مزاحم تلفنی است که موجب اختلال در عملیات امدادرسانی این سازمان شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، روح الله بهشتی فرد رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با ابراز گلایه از آمار بالای مزاحمت‌های تلفنی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی دزفول بیان کرد: متاسفانه برخی با تماس‌های غیرضروری و مزاحمت تلفنی باعث خلل در خدمت رسانی نیرو‌های آتش نشانی شده‌اند.

وی با بیان اینکه این آمار بالای مزاحمت‌های تلفنی موجب اختلال در عملیات‌های امدادی این سازمان شده است، افزود: مزاحمت‌های تلفنی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی محدود به ساعت خاصی نیست و در تمام طول شبانه روز صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: مهمترین انتظار و مطالبه آتش نشانان دزفول از مدیران شهری کمک به تکمیل زیرساخت‌ها، به روز رسانی تجهیزات و بهبود شرایط رفاهی و معیشتی آتش نشانان است.

وی آتش نشانی را نقطه امید حادثه دیدگان در حوادث دانست و افزود: آتش نشانی شغلی عجین شده با ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی است و آتش نشانان برای نجات و کمک به حادثه دیدگان، جان خود را به خطر می‌اندازند و این موجب شده تا مورد احترام مردم باشند.

بهشتی فرد با بیان اینکه نوع دوستی، تعهد و علاقه کاری ویژگی مشترک همه آتش نشانان است، گفت: اگر شجاعت و عشق به مردم و دغدغه نجات جان انسان‌ها نباشد، بدون شک هیچ آتش نشانی با توجه به سختی و مخاطره‌های کار آتش نشانی، حاضر به ادامه کار نخواهد بود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار