کد خبر:۱۱۸۵۲۹۶

محمودی: بیش از ۵۰ درصد تماس‌ها با شماره ۱۱۲ امداد مزاحمان تلفنی هستند

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: ۵۱ درصد تماس‌ها با شماره ۱۱۲ مزاحمان تلفنی هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات گفت: در ۶ ماه ابتدای سال ۱۴۰۳، بیش‌از ۴۰۵ هزار مرتبه با شماره ۱۱۲ هلال احمر تماس گرفته شده است که ۵۱ درصد این تماس‌ها جنبه مزاحمت داشته است.

وی افزود: حدود ۱۲ درصد از تماس‌ها با شماره ۱۱۲ برای دریافت راهنمایی بوده و فقط حدود ۴ درصد تماس‌ها منجر به انجام مأموریت و عملیات امدادی شده است.

این مقام مسئول در هلال احمر خاطرنشان کرد: سایر تماس‌ها نیز مربوط به پیگیری گزارش‌ها و یا تماس‌های نامرتبط با حوزه تخصصی هلال احمر بوده و در این مدت صرفاً یک تماس به صورت نیمه تمام باقی مانده است.

محمودی توضیح داد: شماره ۱۱۲ هلال احمر در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به هموطنان است و بلافاصله پس از تماس با شماره ۱۱۲، جمعیت هلال احمر نزدیک‌ترین تیم‌های امدادی را پایش کرده و به محل حادثه اعزام می‌کند.

وی تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا شماره تماس ۱۱۲ را به علت تست موبایل مشغول نکرده تا حادثه دیدگان بتوانند به راحتی با اپراتور هلال احمر ارتباط برقرار کنند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار