به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بختیاریزاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران در جلسه هماهنگی طرح استقبال از بهار که با حضور جبلی قاضی تعزیرات، محمد سرابنشین معاون بهره برداری و بهداشت، محمدرضا اسمعیلی پور معاون طرح، توسعه و امور فنی، سعید سالاری معاون بازرگانی، سعید طباخی معاون مالی، امیر موسوی مدیر میدان مرکزی و اداری و تمامی مدیران میادین ۲۲ گانه برگزار شد؛ از آمادگی تمامی میادین و بازارهای میوه و ترهبار برای استقبال از بهار و توزیع میوه شب عید با قیمت تنظیم بازار خبر داد.
وی با اشاره به بخشنامههای متعددی که در رابطه با آمادگی تمامی میادین و بازارهای میوه و ترهبار برای عرضه اقلام مصرفی ماه مبارک رمضان و شب عید ابلاغ شده است، افزود: مهمترین مسالهای که باید مورد توجه مدیران میادین و روسای بازارهای میوه و ترهبار قرار گیرد؛ عرضه مناسب محصولات به وفور و با کیفیت بالا، توجیه کامل بهرهبرداران از نظر تامین محصولات کمی و کیفی و عوامل فعال در غرف جهت خدمات رسانی به مشتریان و شهروندان است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ادامه داد: در این ایام کارکنان میادین و بازارهای میوه و ترهبار باید توجه ویژهای به تکریم ارباب رجوع داشته باشند کما اینکه خط قرمز فعالیت در سازمان مدیریت میادین و زیرمجموعههای آن احترام به مشتری و تکریم ارباب رجوع است.
وی با اشاره به استقبال شهروندان در ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال از میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران بیان کرد: تامین وسایل مورد نیاز در غرف مانند ترازوی اضافی، کیسههای مصرفی، تهیه ماسک و لباس مناسب برای کارکنان داخل غرفه و ... باید مد نظر قرار گیرد.
بختیاریزاده یادآور شد: روانسازی ترددها، استفاده بهینه از فضای پارکینگ و کنترل ورودی و خروجیها نیز از دیگر موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.
وی با بیان اینکه باید به صورت روزانه مستندسازی محصولات تنظیم بازاری و سازمانی انجام شود تاکید کرد: همچنین کنترلهای بهداشتی اعم از بهداشت فردی و محیطی، صدور و یا تمدید کارت بهداشت کارگران نیز باید به آن توجه بیشتری شود.