آخرین اخبار:
کد خبر:۱۲۷۵۴۹۸

خدمت‌رسانی مستمر شبکه پستی در شرایط بحرانی

شرکت ملی پست همانند دوران دفاع مقدس و شیوع ویروس کرونا، وظایف ذاتی خود را با برنامه‌ریزی منظم و دقیق دنبال می‌کند و تمامی واحد‌های پستی در سراسر کشور، متعهد به حفظ پایداری خدمات و پاسخگویی مسئولانه به نیاز‌های مردم در این مقطع زمانی هستند.
خدمت‌رسانی مستمر شبکه پستی در شرایط بحرانی

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در بامداد جمعه، گزارش‌هایی از شنیده‌شدن صدای چندین انفجار در نقاطی از تهران منتشر شد که بر اثر حمله رژیم صهیونستی تعدادی از فرماندهان و دانشمندان هسته ای به شهادت رسیدند.  

 

به دنبال رخداد این حمله شرکت ملی پست همانند دوران دفاع مقدس و شیوع ویروس کرونا، وظایف ذاتی خود را با برنامه‌ریزی منظم و دقیق دنبال می‌کند.  این برنامه‌ریزی بر پایه الگویی علمی با عنوان «تداوم خدمت در شرایط بحران» انجام شده که با همکاری مراکز دانشگاهی کشور تدوین شده است.  

 

سعید شریف زاده- عضو هیات‌مدیره و رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت ملی پست- اخیرا توضیح داده است تمامی واحدهای پستی در سراسر کشور، متعهد به حفظ پایداری خدمات و پاسخگویی مسئولانه به نیازهای مردم در این مقطع زمانی هستند.

 

بررسی ها حاکی از آن است که از روز یکشنبه ۲۵ خرداد تاکنون ۴ میلیون و نود و شش هزار مرسوله پستی قبول و بیش از ۲۱ هزار درخواست کدپستی در سراسر کشور به ثبت رسیده است.  

 

گفتنی است تشدید شیوع ویروس کرونا و ثبت رکوردهای بالا در ابتلا و مرگ و میر ناشی از این ویروس باعث شد تا محدودیت‌ها و تعطیلات کرونایی کمی جدی‌تر شود بنابراین به دلیل اینکه پست در گروه یک خدمات‌رسان‌ها قرار دارد و خدمات آن جزء الزامات و ضروریات روزمره زندگی شهروندان است، تمامی دفاتر پستی دایر بود و ارسال مرسولات انجام می شد.  

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار