آزمون ارتقا و گواهینامه تخصص پزشكي پنجشنبه برگزار مي‌شود
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۸۰۵۳

آزمون ارتقا و گواهینامه تخصص پزشكي پنجشنبه برگزار مي‌شود

آزمون‌های ارتقا و گواهینامه تخصصی پزشکی پنجشنبه، 6 مرداد به طور همزمان در 8 دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.
دكتر جبرائيل نسل سراجي در گفت‌وگو با خبرنگار علمي «خبرگزاري دانشجو»، گفت: آزمون های ارتقا و گواهینامه تخصصی پزشکی پنجشنبه، 6 مرداد با حضور یک هزار و 739 نفر در هشت دانشگاه علوم پزشکی كشور برگزار می شود.
 
رئيس سازمان سنجش آموزش پزشكي افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، تبریز، شیراز، اهواز،‌ مشهد، کرمان و اصفهان ميزبان داوطلبان شركت در آزمون ارتقا و گواهينامه براي برگزاري اين آزمون هستند.
 
وي اظهار داشت: از مجموع شركت كنندگان در اين آزمون بیشترین شرکت کننده در رشته داخلی با 260 نفر و کمترین شرکت کننده در رشته طب هسته‌ای با 10 نفر است.
پربازدیدترین آخرین اخبار