دوره آموزشي تربيت راوي در دانشكده پرستاري لنگرود افتتاح شد
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۸۲۰۱

دوره آموزشي تربيت راوي در دانشكده پرستاري لنگرود افتتاح شد

کلاس‌های دوره آموزشي تربيت راوي با عنوان «يادواره شهداي بصيرت» عصر روز گذشته در دانشكده پرستاري لنگرود آغاز شد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» ‌از رشت، دوره آموزشي تربيت راوي با عنوان «يادواره شهداي بصيرت» عصر ديروز با شركت مسئولان كانون هاي اردويي و دفاع مقدس دانشگاه هاي استان گيلان، بستاك، معاون اردويي و روايت مقاومت سازمان مركزي بسيج دانشجويي كشور و بايرامي، مسئول سازمان بسيج دانشجويي استان و با روايت گري راهپيما و فخاري، دو تن از راويان استان گيلان در دانشكده پرستاري و اردوگاه استاني سپاه قدس گيلان برگزار شد.
 
لازم به ذكر است، بعد از اتمام دوره مقدماتي كه به مدت سه روز است، دوره هاي مرحله تكميلي و مرحله عملياتي نيز برگزار خواهد شد.
پربازدیدترین آخرین اخبار