کد خبر:۱۳۸۶۲۱
ثبتنام بيش از 100 نفر از استادان دانشگاههاي قم در طرح ضيافت انديشه اساتيد
معاون نهاد رهبري در دانشگاه قم با اشاره به استقبال بيش از ظرفيت استادان از طرح ضيافت انديشه گفت: تاكنون بيش از 100 نفر از استادان دانشگاههاي قم در اين طرح ثبت نام كردهاند.
حجتالاسلام محمد رضا آخوند زاده در گفتوگو با خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» در قم، تصريح كرد: ثبت نام اينترنتي ضیافت اندیشه اساتيد استان از طريق سايت دانشگاه قم همزمان با آغاز ماه رمضان پايان مي يابد.
وي افزود: كلاسهاي آموزشي اين طرح از ششم ماه مبارك با برگزاري مراسم افتتاح رسما در تالار انديشه دانشگاه قم آغاز شده و تا هفدهم اين ماه ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام آخوند زاده با اشاره به پتانسيل هاي قوي حوزوي و دانشگاهي قم نسبت به ساير استانها تصريح كرد: تلاش كرده ايم در دو محور اصلي آموزشي اين دوره كه شامل تربيت و خودسازي و نظام سياسي اسلام است، از اساتيد قوي در سطح استان استفاده کنيم.
معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه قم خاطرنشان كرد: استاداني كه در اين طرح شركت ميكنند، از امتيازات علمي بهرهمند ميشوند.
لازم به ذکر است، طرح ضيافت انديشه اساتيد امسال براي اولين بار در ماه مبارك رمضان و در 20 استان كشور، پس از موفق ارزيابي شدن طرح ضيافت انديشه دانشجويان برگزار مي شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا