کد خبر:۱۳۸۷۹۱
پايان كار يازدهمين دوره مسابقات فوتسال كاركنان واحدهاي منطقه 4 دانشگاه آزاد
يازدهمين دوره مسابقات فوتسال كاركنان و اعضاي هيئت علمي واحدهاي منطقه 4 دانشگاه آزاد كه از 6 مرداد ماه در سالن مالك اشتر واحد مباركه برگزار شده بود، ديروز به كار خود پايان داد.
به گزارش گروه ورزشي «خبرگزاری دانشجو»، حجت الله پاكاري، مسئول اداره تربيت بدني دانشگاه آزاد واحد مباركه تصریح کرد: يازدهمين دوره مسابقات فوتسال كاركنان و اعضاي هيئت علمي واحدهاي منطقه 4 دانشگاه آزاد كه از ششم مرداد ماه در سالن مالك اشتر واحد مباركه برگزار شده بود، ديروز به كار خود پايان داد.
وي گفت: در اين دوره از مسابقات 13 تيم از واحدهاي منطقه 4 دانشگاه آزاد (مباركه، بروجن، شهرضا، اردستان، خوراسگان، لنجان، نجفآباد، كاشان، فلاورجان، تيران، دهاقان، شهرمجلسي و شهركرد) در سالن ورزشي مالك اشتر واحد مباركه به رقابت پرداختند و در پايان واحد شهرضا مقام اول، واحد شهركرد مقام دوم و واحد لنجان و خوراسگان به طور مشترك مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
لازم به ذكر است، در پايان اين مسابقات با حضور معاون آموزشي و دانشجويي دانشگاه آزاد واحد مباركه، به مربي و اعضاي تيم هاي برنده مدال اهدا شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا