کد خبر:۱۳۸۸۳۲
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز:
بیمارستان خيريه شاهچراغ (ع) به همت نيك انديشان عرصه سلامت بنا میشود
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز گفت: برخلاف عدم استقبال بخش خصوصي، سه تن از خيران در اين زمينه اعلام آمادگي كردند كه امروز شاهد كلنگ زني بيمارستان خيريه احمد بن موسي شاهچراغ (ع) به همت اين نيك انديشان عرصه سلامت هستيم.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، دكتر محمد هادي ايمانيه، امروز با حضور در مراسم كلنگ زني بيمارستان خيريه احمد بن موسي شاهچراغ (ع) در شرق شیراز، اظهار داشت: نيك انديشان عرصه سلامت به دليل اعتقادات ديني كه دارند، دارايي و اموال خود را براي رفاه امور مسلمين ارايه مي كنند.
وی افزود: حدود دو سال پيش اعلام كرديم كه مجوز ساخت بيمارستان در شيراز فقط براي نقاط شرقي و جنوبي ارايه مي شود كه از زمان اعلام اين مطلب، بخش خصوصي گرايشي به احداث بيمارستان در اين مناطق نشان نداده است.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز بیان داشت: برخلاف عدم استقبال بخش خصوصي، سه تن از خيران در اين زمينه اعلام آمادگي كردند كه امروز شاهد كلنگ زني اين مركز درماني به همت اين نيك انديشان عرصه سلامت هستيم.
ايمانيه با اشاره به اهميت پيشگيري از بروز بيماري، گفت: راه اندازي موسسه ارايه خدمات بهداشتي به منظور فعاليت در زمينه پيشگيري از بروز بيماريها در كنار اين مركز درماني مي تواند نقش موثري در ارايه آموزش سلامت به مردم داشته باشد.
وي بيان كرد: فرهنگسراهايي كه در شيراز فعاليت مي كنند نيز مي توانند در زمينه آموزش سلامت به افراد جامعه فعاليت كنند كه در صورت موافقت شوراي اسلامي شهر و شهرداري در اين زمينه، دانشگاه آماده تامين نيروي آموزش دهنده در اين مراكز است.
ايمانيه با اشاره به اعلام آمادگي خيري براي احداث بيمارستان در منطقه جنوب شيراز گفت: اين نيك انديش عرصه سلامت در صورت تامين زمين در اين زمينه همكاري مي كند كه اميدواريم شوراي اسلامي شهر شيراز در راستاي اختصاص زميني به اين منظور همكاري نمايد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز بیان کرد: تنها توقع ما از دستگاه ها و سازمانها براي شركت در كار خير احداث بيمارستان حضرت احمد بن موسي شاهچراغ (ع) اين است كه در راستاي پيشرفت سريع اين پروژه همكاري كنند.
لینک کپی شد
گزارش خطا