کد خبر:۱۳۹۲۵۲
14 مرداد ماه؛
افتتاحيه طرح ضيافت انديشه استادان دانشگاههای هرمزگان برگزار ميشود
افتتاحیه طرح ضيافت انديشه استادان و اعضای هئیت علمی دانشگاههای هرمزگان 14 مرداد ماه جاری در بندرعباس برگزار میشود.
حجت الاسلام سید عباس تقوی در گفتوگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در بندرعباس، تصريح كرد: افتتاحیه طرح ضيافت انديشه استادان و اعضای هئیت علمی دانشگاه های این استان جمعه شب، 14 مرداد ماه جاری همراه با مراسم افطاری در سالن شماره 1 فرهنگیان بندرعباس و شروع کلاس ها نیز از صبح شنبه در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار می شود.
مسئول دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبری در دانشگاه های هرمزگان افزود: در طرح ضیافت استادان و اعضای هئیت علمی دانشگاه های هرمزگان که برای نخستین بار برگزار می شود، 150نفر از استادان و اعضای هئیت علمی دانشگاه ها در چهار گروه کلاسی شرکت می کنند.
وی گفت: در این دوره از طرح ضيافت انديشه استادان، شرکت کنندگان با دو موضوع معرفت شناسی فلسفه و اصول تعلیم و تربیت اسلامی آشنا می شوند.
تقوی عرضه کتاب های دینی در دانشکده بهداشت، برپایی نمازه های جماعت همراه با جزء خوانی قرآن، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و ارائه بحث های مهارت مدیریت خانواده ویژه همسران استادان طی حداقل دو جلسه را از برنامه های جانبی این طرح عنوان کرد.
وي در پایان خاطرنشان کرد: در این طرح که بیشترین نگاه ما بر موضوع بیداری اسلامی است، بنا داریم کرسی های آزاد اندیشی در خصوص نقد و نظر آثار علمی استادان در موضوعات مبتلابه اجتماعی–سیاسی را نیز برگزار کنیم.
لینک کپی شد
گزارش خطا