حریق در انبار ضایعات یک واحد تولیدی در محور حبیبآباد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد دود مشاهدهشده در مناطق شمالی اصفهان مربوط به حریق در انبار ضایعات یک واحد تولیدی در محور حبیبآباد به اصفهان بوده است.
به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع حریق در انبار ضایعات یک واحد تولیدی در محور حبیبآباد به اصفهان خبر داد و گفت این حادثه علت مشاهده دود در مناطق شمالی شهر بوده است.
وی با اشاره به گزارش این حادثه در بعدازظهر امروز اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام وقوع آتشسوزی، تیمهای آتشنشانی و نیروهای امدادی برای مهار حریق به محل اعزام شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: دود مشاهدهشده در شمال اصفهان ناشی از همین آتشسوزی در انبار ضایعات این واحد تولیدی بوده و نیروهای امدادی در حال انجام عملیات اطفای حریق و ایمنسازی محل هستند.
وی تأکید کرد دستگاههای امدادی و خدماتی در محل حضور دارند و اقدامات لازم برای کنترل کامل حریق در حال انجام است.
لینک کپی شد
گزارش خطا