قالیباف: ما به آمریکایی‌ها بی‌اعتماد بودیم و هستیم/ شرط عقل است که در آینده نیز به آنها بی‌اعتماد باشیم + فیلم
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۴۲۰۲۲۵

قالیباف: ما به آمریکایی‌ها بی‌اعتماد بودیم و هستیم/ شرط عقل است که در آینده نیز به آنها بی‌اعتماد باشیم + فیلم

رئیس هیئت مذاکره‌کننده ایران با تأکید بر تداوم بی‌اعتمادی به ایالات متحده، جزئیاتی از بند‌های اجرایی یادداشت تفاهم میان دو کشور و چارچوب زمانی تحقق آنها را تشریح کرد.
قالیباف

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف، رئیس هیئت مذاکره‌کننده ایران، در اظهاراتی در مورد روابط با واشنگتن تأکید کرد که ایران همواره به آمریکایی‌ها بی‌اعتماد بوده و هست.

وی تصریح کرد که بر اساس تجربه و منطق، شرط عقل این است که در آینده نیز به آنها بی‌اعتماد باشیم.

او در بخش فنی اظهارات خود به جزئیات یادداشت تفاهم اشاره کرد و افزود: «در بند ۱۳ یادداشت تفاهم آمده است که بند‌های ۱، ۴، ۵، ۱۰ و ۱۱ یا باید بلافاصله بعد از امضای تفاهم‌نامه اجرا شوند (زیرا قابلیت اجرای سریع دارند) و یا اقدامات اجرایی آنها باید آغاز گردد.»

رئیس هیئت مذاکره‌کننده در ادامه توضیح داد که محور بحث‌ها بر این بوده است که چهارچوب چگونگی پیگیری و تحقق این بند‌های مذکور، باید تا پایان بازه زمانی ۶۰ روزه نهایی و عملیاتی شود.

کد ویدیو
پربازدیدترین آخرین اخبار