کد خبر:۱۴۲۱۷۲۶
در گفتوگو با SNNTV؛
کارشناس حقوق شهری: حقوق شهری در کشور ما سابقه تاریخی دارد، به آن بلدیه میگفتند + فیلم
کارشناس حقوق شهری گفت: حقوق شهری در کشور ما سابقه تاریخی دارد، به آن بلدیه میگفتند.
محمد وارسته در گفتوگو با SNNTV گفت: برخلاف تصور برخی افراد، شهرداری بخشی از دولت نیست، بلکه یک نهاد عمومی غیردولتی محسوب میشود.
وی در ادامه تصریح کرد: حقوق شهری از قدیمیترین شاخههای حقوق عمومی در کشور است و در گذشته با عنوان «بلدیه» شناخته میشد.
لینک کپی شد
گزارش خطا