واژگونی مینیبوس در محور شهرضا ۱۲ مصدوم برجای گذاشت
مسئول روابطعمومی اورژانس اصفهان از واژگونی یک دستگاه مینیبوس در محور سهراهی مبارکه به سمت شهرضا خبر داد و گفت این حادثه که ساعت ۶ و ۳۲ دقیقه صبح امروز رخ داد، تاکنون ۱۲ مصدوم داشته است.
به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، مسئول روابطعمومی اورژانس اصفهان از وقوع یک سانحه رانندگی در محور سهراهی مبارکه به سمت شهرضا خبر داد و گفت: واژگونی یک دستگاه مینیبوس ساعت ۶ و ۳۲ دقیقه صبح امروز در محور سه راهی مبارکه به طرف شهرضا بعد از مهیار به اورژانس گزارش شد.
وی با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: در این حادثه ۱۲ نفر مصدوم شدند و تعداد فوتیها در دست بررسی است.
بلافاصله پس از اعلام حادثه، عوامل امدادی اورژانس به محل اعزام شدند و عملیات امدادرسانی به مصدومان آغاز گردید.
مصدومان برای دریافت خدمات درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.
لینک کپی شد
گزارش خطا