کد خبر:۱۶۷۷۳۲
معاون اجرايي سازمان سنجش:
ثبتنام دومين آزمون نيمهمتمركز دكتري فردا پايان مييابد
معاون اجرايي سازمان سنجش گفت: مهلت ثبتنام دومين آزمون نيمهمتمركز دكتري ساعت 24 فردا پايان مييابد.
دكتر سيد جلال طباطبايي در گفتوگو با خبرنگار علمي «خبرگزاري دانشجو»، گفت: مهلت ثبت نام دومين آزمون نيمه متمركز دكتري ساعت 24 فردا، يكشنبه، 2 بهمن ماه در سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org پايان مي يابد.
وي با بيان اينكه دفترچه راهنماي ثبت نام در آزمون نيمه متمركز دكتري در سايت سازمان سنجش منتشر شده است، افزود: داوطلبان مي توانند كارت هاي اعتباري ثبت نام را از طريق كارت هاي عضو شتاب خريداري كنند.
معاون اجرايي سازمان سنجش با اشاره به اينكه در دومين آزمون نيمه متمركز دكتري محدوديت شرط معدل براي ثبت نام كنندگان حذف شده است، بيان داشت: داوطلبان بايد كد ملي، مشخصات شناسنامهاي، عكس، رشته امتحاني مورد نظر و نام شهرستان خود را جهت تعيين حوزه امتحاني بدرستي در زمان ثبت نام درج كنند.
طباطبايي گفت: همچنين داوطلبان مي توانند از 10 تا 12 بهمن ماه اطلاعات ثبت نامي خود را ويرايش كنند.
لینک کپی شد
گزارش خطا