کد خبر:۱۶۹۳۸۳
فردا؛
دانشجويان استان مركزي به همايش مهدي ياور در قم اعزام ميشوند
دانشجويان استان مركزي همزمان با دومين روز از دهه فجر، فردا به همايش مهدي ياور اعزام ميشوند.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» ار اراك، دانشجويان دانشگاههاي استان مركزي فردا همزمان با دومين روز از دهه فجر و آغاز دهه امامت حضرت ولي عصر (عج) به همايش مهدي ياور در قم اعزام خواهند شد.
بر پايه اين گزارش، نزديك به 200 نفر از دانشجويان دانشگاههاي اراك، خمين، كميجان، ساوه، دانشكده اطهر اراك و علمي كاربردي اراك به همايش مهدي ياور اعزام ميشوند.
اين گزارش ميافزايد: اين تجمع 5000 نفري دانشجويان از سراسر دانشگاههاي كشور فردا برگزار ميشود و با سخنراني يكي از سخنرانان برجسته كشوري به كار خود پايان ميدهد.
لینک کپی شد
گزارش خطا