تجديد ميثاق مسئولان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي شاهرود با آرمان‌هاي امام و شهدا
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۹۳۹۷

تجديد ميثاق مسئولان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي شاهرود با آرمان‌هاي امام و شهدا

به مناسبت آغاز دهه مبارك فجر مسئولان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي شاهرود با حضور در گلزار شهداي اين شهرستان با آرمان‌هاي امام و شهدا و ولايت فقيه تجديد ميثاق كردند.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از سمنان، حجت الاسلام محمد حسين پور، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان شاهرود صبح امروز در مراسم افتتاحيه برنامه هاي دهه فجر در گلزار شهداي شاهرود تصريح كرد: دهه فجر را در كنار گلزار شهدا آغاز مي كنيم؛ چراكه هر چه داريم از اين شهدا داريم و اين حضور نشانه پيمان وفاداري ما با كساني است كه جانشان را براي حفظ اين نظام تقديم كردند.
 
وي افزود: انسان با شنيدنسخنان علما و بزرگان تحت تاثير قرار مي گيرد؛ اما با قرار گرفتن در كنار شهدا منقلب مي شود؛ چراكه با كساني روبرو مي شود كه با قطره قطره خونشان پاي بندگي خدا ايستادند.
 
حسين پور با اشاره به ويژگي هاي دهه چهارم انقلاب اسلامي بيان داشت: دهه فجر امسال با سال هاي گذشته تفاوت هايي دارد كه مصادف شدن اين دهه با ميلاد پيامبر اكرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت يكي از اين ويژگي ها است.
 
رئيس شوراي هماهنگي تبيلغات اسلامي شاهرود ادامه داد: دهه فجر امسال با انتخابات نهمين دوره مجلس مصادف شده است كه اولين انتخابات بعد از جريان فتنه 88 مي باشد، بنابراين براي خنثي كردن توطئه دشمنان براي حضور حداكثري مردم در اين انتخابات بايد تلاش شود.
 
وي تاكيد كرد: براي حفظ نظام جمهوري اسلامي در دهه چهارم انقلاب كه داراي اهميت و ويژگي هاي خاص است بايد با تكيه بر ارزش هاي اسلامي و حفظ هويت اسلامي ايراني، جهت اتحاد و همدلي بين مردم برنامه ريزي كنيم.
 
حسين پور ياد آور شد: افزايش مشاركت عمومي به خصوص جوانان از مهمترين فعاليت ها براي حفظ نظام است.
 
لازم به ذكر است، در اين برنامه مسئولان بسيج دانشجويي دانشگاه هاي شاهرود و نهادهاي اداري و انقلابي حضور داشتند.
پربازدیدترین آخرین اخبار