صحبت‌های «یونسی» دوستان ما را به نظام بدبین کرد
دهقان در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو:
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: انتظار ما از دولت تدبیر و امید این است که تریبون و جایگاه‌ها را به دست افرادی که شایستگی و تدبیر حرف زدن را ندارد، ندهد.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
واقعا که حاج حسن تو هم مشایی داری .بابا اونو بنداز بیرون
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
خوب جناب دهقان شما که به این درک رسیده اید کار جناب یونسی که به مراتب بدتر از کار کسانی است که در زمان احمدی نژاد صحبت می کردند اما شماها در زمان احمدی نژاد یکسره بر علیه او و دولتش حرف می زدید صدا و سیما هر روز از گرانی می گفت و الی ....................................... اما حالا شما به گفتن چند جمله کوتاه بسنده می کنید هیچ کاری انجام نمی دهید تا جلوی این حرفها گرفته شود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
مردم ایران انشاالله کما فی السابق سخنان آقا آیت الله رفسنجانی را آویزه گوش خود قرار دهند ومنسجم ومتحد افراطیون خشک مغز جنگ افروز مخالف ارتباط ملت ایران با جهان را منزوی نمایند وآنان را از عرصه قدرت پایین بکشند ونیروهای مردمی را جایگزین آنان نمایند
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
خشک مغز امثال شماهایین که جنگ رو یکی دیگه برپا میکنه و شما انگشو به یه عده دیگه میچسبونین.
mehdi
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
هههههههههههه.بامزه بود
توكلي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
سلام
يه سؤال دارم.
الآن خشك مغر دقيقا كيه؟ احتمالاً اون بنده خدايي كه حرف زدن هم بلد نيست رو كه منظورتون نيست؟ هموني كه هر از چند گاهي سنگي رو توي چاي مي‌اندازه بعداً بقيه بايد برن زور بزنن تا شايد در بياد يا نه !
آخه برادر من، تو اين شرايطي كه عرب و عجم، كرد و ترك و لر و افغاني و عراقي و سوري و يمني و غيره و غيره همه دارن دست به دست هم و شونه به شونه با دشمناي اسلام و شيعه جهاد مي‌كنن، چرا بايد يه عده شيكم سير پيدا بشن و برا مطرح كردن خودشون و مقاصدشون آب پاكي بريزن روي همه زحماتي كه عزيزان جان بركف ما توي سرزمين‌هاي اسلامي دارن مي‌كشن؟
چرا بايد با يه حرف غلط زحمات امثال قاسم سليماني عزيز توي عراق رو به باد فنا بدهند.
خوب يه كمي از دماغ به اون طرف رو هم ببينيد.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار