توضیح فانی درموردجذب ۱۱۶ هزار نفردرآموزش‌ پرورش دولت گذشته
در مراسم تجلیل از معلمان نمونه کشوری عنوان شد
وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه ۱۱۶ هزار نفر در دولت گذشته در آموزش‌وپرورش استخدام شدند که تعداد زیادی از آنها بر اساس رابطه جذب شدند، گفت:‌ ۵هزار نیرو از طریق برگزاری آزمون و گذراندن دوره آموزشی در این وزارتخانه جذب خواهند شد.
تعداد نظرات: ۵
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
جناب آقای وزیر، شاید در دوره قبل تعدای از افراد با پارتی جذب آموزش و پرورش شده باشند که مطمئنا تعدادشان بسیار اندک بوده است. ولی تدابیری نظیر دانشگاه فرهنگیان اتخاذ شد تا دیگر این گونه موراد هم حتی مشاهده نشود، حال جای سوال است که جابعالی با وجود دانشگاه فرهنگیان، چرا از طریق این دانشگاه اقدام به جذب نیروی نمی کنید و چرا از نیروهای شرکتی که تماما رانتی برای افراد سودجو می باشد استفاده می کنید. آموزش و پرورش محل اجرای طرحهای بی پایه بعضی آقایان شده که یک روز طرح پرداخت حقوق توسط مدیر مدارس و روز دگیر طرح پنجشنبه های بدون کیف و کفش را مطرح می کنند. آموزش و پرورش جای سیاسی بازی و تهمت زدن نیست. اگر بلد نیستید که صد البته بلد نیستید استعفا دهید.
ف ز
-
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
بسیار عالی گفتی
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
کلیدیک شلوغ کاری دیگه زده شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
وا تهمتا!!!!!! بابا به خاطر تخریب دولت قبل از تهمت به 116 هزار نفر استفاده نکنید. خدامیدونه بنده و دوستانی که در سال 89 استخدام شدیم (بیش از 40هزار نفر) سر سوزنی از رابطه و ... استفاده نکردیم و حتی دوستانی که سهمیه داشتند هم جدای از مایی که تو آزمون قبول شده بودیم جذب شدن یعنی هیچ حقی ضایع نشد.
lمجيد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
آقاي وزير مشه بفرمايند خودشان برچه اساسي وزير شده اند . اگر قرار باشد كسي با رابطه استخدام شود قطعا خود ايشان اولين فردي است كه بايد استخدامشان زير سوال برود .
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار