زمان پیش فروش خودروی «دنا» اعلام شد
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: وظیفه اصلی ایران خودرو، پاسخگویی به تقاضای هموطنان ایرانی برای خودروی دنا است و بر این اساس اولویت پیش از صادرات، پاسخگویی به تقاضای داخل است.
تعداد نظرات: ۲
مشتری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
امیدواریم خودرو کاملا با کیفیت تحویل مردم بدهند. متاسفانه در خودرو دنا فقط جلو داشبر- سپرهای جلو عقب و.. عوض شده ماشین کاملا سمند سورن است و سیستم تعلیق و فنر بندی و لاستیک و تمام امکانات همان سورت ای ال ایکس است و موتور ای اف 7 متاسفانه - متاسفانه- متاسفانه بعلت استفاده از قطعات بی کیفیت در بازار خریدار ندارد روی هر ماشینیی باشد چه سمند- چه پژو و چه سورن - چه دنا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
باز هم یک شاهکار جدید.
اگه خیلی سطحی از نمای جلو به ماشین نگاه کنیم یه طراحی نسبتا شیک اسپرت رو شاهد هستیم.
اما هرچه زاویه دید تغییر کنه و به سمت نمای بغل و پشت بریم نا امیدتر میشیم. و میبینیم باز دوباره مثل پروژه پرشیا-سورن-تیبا-پراید 141-131-132-111-151...(اگه چیزی از قلم انداخنم عذر میخوام!)- رانا سرمون شیره مالیدن و تنها با تغییرات جزئی در قسمت های پلاستیکی و چراغ ها نسبت به پلت فرم اصلی، یه خودرو جدید خلق کردن!!!!!
دنا از بغل و نمای عقب پر از نا همانگی و عدم هارمونی خطوط بدنه هست که یکنواختی طراحی رو با نمای جلو کاملا از بین برده. و از همه بدتر عدم وجود اصالت در طراحی بدنه با بقیه مدلهای تولیدی ایران خودرو هست. یعنی از نمای پشت یا جلو اصلا نمیشه فهمید این یه محصول تولیدی از ایران خودرو.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار