چرا متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش باید پول پرداخت کنند؟
معاون توسعه مدیریت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مبلغ ۴۸هزار تومان از متقاضیان شرکت در آزمون دریافت می‌شود، گفت: این رقم به‌منظور برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش و مصاحبه و گزینش توسط آموزش و پرورش دریافت می‌شود.
تعداد نظرات: ۳
منتقد بی سواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
واقعا دلم برای مربیان پیش دبستانی می سوزه .عمر و جوونیشونو تو این کار با حقوق غیر قابل ذکری گذاشتند. بعد هزار تا شرایط گذاشتند و خیلی از اینها با این شرایط مجاز به شرکت در آزمون نمی شن بعد هم که محدودیت پذیرش کل تعدادی رو که دارن کشوری می پذیرن شاید به اندازه مربیان یکی دو تا شهر کوچیک بشه از اون طرف هم به همه داوطلبان آزاد هم اجازه شرکت در آزمون دادند. آزمون هم که دو مرحله ای شده عمومی و اختصاصی. تازه آخرش هم مصاحبه باید بدن. تاریخ آزمونو هم که تازه این اواخر اعلام کردند منابع هم که وای وای از چه کتاب هایی میاد که معلوم نیست چه شود.تازه می گن یه سری معلمان کمیسیونی هم این وسط دارن یواشکی جذب می شن. اینا دیگه کی هستند و از چه سهمیه ای استفاد می کنن نمی دونم..واقعا این دور زدن قانون نیست؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
اون روز آقای بطحایی گفتند برآورد کردیم نزدیک به سیصد هزار نفر تو این آزمون شرکت کنند حالا شما حساب کنید تو این ازمون چه پول هنگفتی جمع میشه!!!!!!!!
تیاام
United States of America
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
این هزینه واقعا زیاده.
پیش بینی شون از تعداد شرکت کنندگان بدونه هیچ ثبت نامی؟؟؟
حالا اگر 3 ملیون نفر ثبت نام کردن، مابقی پولش چی میشه؟
من که بیکارم چطور از پس این هزینه های آزمونهای استخدامی بر بیام؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار