پيام مستند استاني دفاع مقدس تاكيد بر ادامه دفاع در شرايط كنوني است
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۳۵۵۴
معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيماي كهگيلويه و بويراحمد:

پيام مستند استاني دفاع مقدس تاكيد بر ادامه دفاع در شرايط كنوني است

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيماي كهگيلويه و بويراحمد گفت: پيام مستند استاني دفاع مقدس اين بود كه عده‌اي در جنگ تحميلي شجاعانه از شرف، باور و مرزها دفاع كردند و امروز زمان سازندگي، تلاش و دفاع از دستاوردهاي دفاع مقدس و انقلاب است.

عليرضا افضلي نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در ياسوج، با بيان اينكه اين مستند براي اولين بار در استان تهيه، و در طول هفته دفاع مقدس از بخش هاي مختلف خبر صدا و سيماي استان پخش شد، اظهار داشت: به دنبال پخش مستند دفاع مقدس از شبكه سراسري در سال گذشته و استقبال بسيار خوب مردم از اين مستند، تصميم گرفتيم در استان نيز اين ابتكار را عملي كرده و مستند دفاع مقدس استان را تهيه كنيم.

وي با اشاره به اينكه در اين مستند صحنه هايي از رزمندگان و بويژه فرماندهان سپاه استان و گزارش هاي آنها و نيز گزارش هاي صورت گرفته با آنها در حال حاضر پخش شد، افزود: در پي پخش اين مستند، پيامك و تماس هاي تلفني مردم با واحد خبر حاكي از استقبال مردم از اين مستند بود؛ به گونه اي كه خواستار پخش مجدد آن شدند.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: در اين مستند تلاش شد با برجسته كردن دستاوردهاي هسته اي و علمي ايران، همزمان با پخش دلاوري هاي جوانان استان در جنگ، اين مفهوم را به نسل جوان امروز القا كنيم كه رسالت امروز ما، ادامه راه آن شهدا و رزمندگان از طريق كمك به توسعه و شكوفايي ايران در زمينه هاي مختلف و دفاع از اين دستاوردهاي ارزشمند است.

افضلي نژاد تصريح كرد: در حال حاضر در صدد تهيه تصاوير و صحنه هاي بيشتري از فرماندهان استان در جنگ هستيم كه اين كار با توجه به برگزاري كنگره فرماندهان دفاع مقدس استان در حال انجام است و اميدواريم با اين كار فرهنگ ايثار، اخلاص، جهاد و شهادت را بيش از پيش به جوانان انتقال دهيم./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار