کد خبر:۴۳۹۱۱۴
کمپین نخریدن خودرو یک حرکت اجتماعی مدنی است
وی افزود: باید یاد بگیریم که مصرفکننده حقوقی دارد و میتواند در مورد حقوق خود صحبت کند و نسبت به موضوعی که آزارش میدهد برخورد مدنی داشته باشد.
به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»؛ نایب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین ضمن ارزیابی راهاندازی کمپینی که برای نخریدن خودروهای داخلی ایجاد شده است، گفت: خودروسازان ما باید بتوانند خود را بهروز کنند. مجیدرضا حریری درباره واکنش وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به راهاندازی کمپین نخریدن خودروهای داخلی گفت: راهاندازی این کمپین حتی اگر منشأ مردمی نداشته باشد و منشأ آن آنگونهای که برخی مطرح کردهاند واردکنندگان خودرو باشند، باز هم یک حرکت اجتماعی مدنی در راستای حقوق مصرفکننده است. وی افزود: باید یاد بگیریم که مصرفکننده حقوقی دارد و میتواند در مورد حقوق خود صحبت کند و نسبت به موضوعی که آزارش میدهد برخورد مدنی داشته باشد.
منبع: ایسنا
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
وزارت صنعت که نشان داد برایش افزایش بقولی تولید ناخالص داحلی و ارزش افزوده و بروایتی افزایش مالیات فروش ارجح بر حقوق مصرف کننده است. همین وضع را در سایر صنایع حتی صنایع غذایی مثل شیر ولبنیات شاهد هستیم. دولت برای رهایی از سوبسید کارخانجات شیر
مگه اینا خودروسازن به روز بشن.
آغــــــــــــــــــــــــا ما خودروی ملی نمیـــــــــــــــــــــــخواییم.....
میخواییم تو امنیت رانندگی کنیم.
برین رو صنعتهای دیگه سرمایه گذاری کنین.