بیش از ۵۰ درصد مردم با ادامه فعالیت «گشت ارشاد» موافقند
در گفتگوی ویژه خبری مطرح شد
نائب رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از حریم عفاف و حجاب مجلس شورای اسلامی گفت: من قبول ندارم که مقابله با بی حجابی، مطالبه عمومی نیست بلکه با اقشار مختلف مردم که در ارتباطیم از این موارد گله مندند.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Spain
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
برادر و خواهر عزیز من. بخدا الان وقت این کار نیست. وقت تبلیغات مبارزه عملی با بدحجابی اواخر زمستان و اوایل بهار هست. الان فقط باید سکوت کرد و از اول پاییز شروع به کارهای تبلیغی و اسیب شناسی کرد. باید برای برخورد مشروعیت عمومی ایجاد کرد و از اون مهم تر خیلی از بانوان واقعا نمی دونن این کار یعنی فاحشه نمایی. فکر می کنن یعنی زیبا بودن. یعنی به روز بودن. وقتی با همچین زنی شما برخورد قهری کنید خوب این قطعا دفعه بعد بدتر می کنه ولی اگه در طول زمستان اطلاع رسانی کنید و نتایج و اثار این کار رو بهشون گوش زد کنید. بخدا خیلی ها خودشون سال دیگه مراعات می کنند. مگه اون دوسال اول احمدی نژاد همچین کاری رو با کلی عیب و ایراد انجام ندادید و نتیجه این شد پاچه ها شلوار خانوم ها در یک تابستان اومد پایین.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
باسلام.واقعامیخوام بدونم این وضعیت دین زدایی ازیک جامعه اسلامی تاکی میتونه ادامه داشته باشه.من به عنوان یه دخترمحجبه جایگاه خودمومیون این مردم ازدست دادم.بااین وضعیت بدحجابی وهنجارشکنی موجودتوجامعه احساس غربت میکم.تمام احساسات وذهنیت ودین داری افرادی مثل من به سخره گرفته شده.به طوری شاهدم دوستانم تک به تک تغییرذهنیت میدنوخودشونوباجامعه به ظاهرمتمدن تطبیق میدن.خواهشی که ازتون دارم به این افرادبه اصطلاح هنجارشکن ازدریچه امارطلاق فساد وویروس ایدزنگاه کنین تاان شالادرصددمشگلای جامعه بربیان باتشکر.خوشحال میشم میلموبخونین
خوش نظر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
به نام خدا
با سلام و تشکر
بنده چند سال است که به راهکاری مؤثر و زودبازده رسیده ام اما تا کنون نتوانسته ام گروهی برای اجرای آن پیدا کنم. البته این طرح و ایده بسیار کلی است و همزمان با اجرا نیازمند تکمیل و توسعه است.
این ایده برمبنای دو نکته است که کمتر مورد توجه دست اندرکاران امر به معروف و نهی از منکر است. یکی اینکه باید این فریضه در دو سطح تفکیک شده در نظر گرفته شود: سطح فردی و سطح اجتماعی.
نکته دوم اینکه در سطح اجتماعی که از آن غفلت شده است باید تغییر و اصلاح فضای اجتماعی مبنای فعالیت های مجریان فریضه قرار گیرد. با تغییر فضای آلوده منکرات علنی به تدریج از بین می رود، امنیت فکری و روحی برای مردم و نا امنی برای افراد بی قید ایجاد خواهد شد و....
امیدوارم این مطلب را به زودی شاهد باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار