آخرین اخبار:
کد خبر:۴۴۲۲۲۰

توجه به خواسته های مشتری مهمترین عامل حفظ بقاء در بازار جهانی است

موسس اتاق بازاریابی ایران توجه به نیاز و خواسته های مشتری را عامل کلیدی حفظ بقاء بنگاه های اقتصادی بزرگ و کوچک در بازار جهانی عنوان کرد.

حمید بروغنی، موسس اتاق بازاریابی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، درباره تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی با بیان اینکه پیشرفت فناوری موجب توانمند ساختن بازاریابی سنتی شده است افزود :  این پیشرفت در بازاریابی باعث کاهش هزینه پردازش اطلاعات و صرف زمان کمتر برای ارتباط با مشتری شده است.
 

وی استفاده مدیران صنایع از ابزار مدرن فناوری اطلاعات  در ارتباط با مشتری را تحول چشمگیر در بازاریابی نوین دانست و اظهار داشت :  فناوری اطلاعات در بازاریابی توانسته تاثیر بسزایی در مدیریت ارتباط با مشتری و کارایی کسب و کار ها از لحاظ هزینه و زمان  داشته باشد.
 
به گفته وی پیشرفت فناوری و اطلاعات در بازاریابی باعث افزایش قدرت رقابتی در بنگاه های تولیدی شده ضمن اینکه افزایش سرعت اطلاع رسانی ، کیفیت تولید  و توسعه بازار را به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار