پاسخ وزیر آموزش و پرورش به اعتراض فرهنگیان
وزیر آموزش و پرورش گفت: نیازی به رسانه‌ای شدن پیگیری‌ها‌ برای فرهنگیان بازداشتی در امارات ‌نمی‌بینم.
تعداد نظرات: ۹
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
سلام
جناب وزیر محترم وقتی که شما پولی را که به حساب فرهنگیان نرفته چندین ماه در بوق وکرنا می کنید تا نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان بگویید ما می خواهیم چند غاز به حقوق فرهنگیان اضافه کنیم ( طرح رتبه بندی ) این اطلاع رسانی برای شما خیلی مهم می شود ( در صورتیکه سایر سازمان ها بدون سرو صدا چند صد هزار تومان به حقوق کارکنان خود اضافه کردند و کاری کردند که کسی متوجه نشود)
وقتی وزیر بهداشت در مورد کشته شدن پزشکی این همه سرو صدا می کند .
خاک بر سر ما فرهنگیان بخاطر وزیری همچون شما . که تعدادی از معلمین بخاطر احقاق حقوقشان دستگیر شده اند و انوقت شما می فرمایید: مگر این فرهنگیان چه گفته بودند که آنها بازداشت شدند مگر نه آنکه آنها مطالباتی در حوزه فعالیت داشته که اساسا باید این مشکلات برطرف شود
فرهاد جم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
پاسخ وزیر یعنی به من مربوط نیست وحقشان همین است.واقعا شجاعت ایشان بی نظیر است!!!
بازنشسته فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
چرا مسئولین اعم از دولت و مجلس و خود وزارتخانه ای که در آن سی سال خدمت کردیم به فکر بازنشستگان فرهنگی بالاخص سال هشتاد و هفت و قبل از آن نمی باشند در مجلس تصویب کردند که بازنشستگان حق کار ندارند و کسی هم نیست که از حق بازنشستگان دفاع کند چرا باید بازنشستگان فرهنگی بالاخص سال هشتاد و هفت و قبل از آن حداقل شصت درصد شاغلین همتراز خود حقوق دریافت کنند و مجلس و دولت چرا این توجه را ندارد که وقتی به شاغلین فرهنگی حداکثر ششصد هزار تومان اضافه می کند و یکریال به بازنشستگان اضافه نمی کنند به بازنشستگان بر نمی خورد ؟ و حتی حالت توهین ندارد ؟ بازنشستگان فرهنگی شاغلین دیروز هستند که سی سال با سختی و مشقت با آن امکانات کم خدمت صادقانه نمودند چرا حالا باید در طرح و برنامه دولت و مجلس نادیده گرفته شوند ؟
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
ایشان وزیری نیستند که پیگیری نمایند وپاسخ دهند
بی نم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
چطور یک ساله افزایش چندر غاز حقوق فرهنگیانو کردی تو بوق صداو سیما .
یار مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
خصوصی برای آقای وزیر.لطفا ارجاع شود و عمومی نمایش داده نشود
کار خاصی نمیخوان . همه چیز گرون شده به غیر از حقوق فرهنگیان . الان 1 کارگر بیمارستان حقوق بالاتری از یک فرهنگی رسمی سال تدریس زیاد داره . خب اینا خلاف قانون هستش و باید حقوق فرنگیان بسیار زیاد بشه . تا 1 میلیون حقوق فرهنگیان باید زیاد بشه و این اتفاق نباید زیاد مطرح بشه تا فرهنگیان هم بتونن بگن خدایا شکر که معلم شدیم و احساس آرامش کنن و نه احساس بدبختی .و نه بگن غلط کردیم که معلم شدیم . بگن خوب کردیم که معلم شدیم .
کار خاص همینه . افزایش حقوق تا 1 میلیون .
آقای وزیر دوست گرامی . پیشنهاد میکنم در مورد حقوق فرهنگیان و عطای امکانات به خانواده فرهنگیان کوتاهی نکنید . هر کوتاهی در این زمینه از جانب شیطان است .
و السلام .
یار مهدی(عج) .
Safar Shirinsokhan
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
خوب شما نظرات را جلوتر قرار بدهید..درهزجال ...سوال من این است که پس معنی رسانه چیه؟؟چرا از رسانه ای شدن جلوگیری شود..اتفاقآ جناب وزیر باید ضمن.تشویق چنین خبرنگارانی ..رسانه ها را به موشکافی در این امور بخوانند...اخه اشکالش چیه؟؟
بازنشسته فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴

این وزیر که این همه ادعا دارد چطور خواسته های بازنشستگان فرهنگی بالاخص سال هشتاد و هفت و قبل از آن را نمی داند چرا به فیش های حقوقی شاغلین و فرهنگیان بازنشسته رجوع نمی کند و آنها را با هم مقایسه نمی کند چرا موقعی که حداکثر ششصد هزار تومان به حقوق شاغلین اضافه می کند یکریال به حقوق بازنشستگان مظلوم سال هشتاد و هفت و قبل از آن اضافه نمی کند !!!!!!!!!!!این وزیر نیمه ای از فرهنگیان را که بازنشستگان فرهنگی بالاخص سال هشتادو هفت و قبل از آن می باشند را نمی بیند و یا به حساب نمی آورد و یا اینکه در فکرش می گوید تحویل سازمان بازنشستگی کشوری دادیم به ما ربطی ندارد غافل ازاینکه سی سال در آموزش و پرورش صادقانه خدمت کرده اند آلان مسئولین اعم از دولت و مجلس وظیفه است در فکر ترمیم عاجل حقوق آنها باشند .
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
بی عرضه ترین وزیر تاریخ تاسیس آموزش و پرورش.
ارسال نظرات
آخرین اخبار