کد خبر:۴۵۲۹۶
برگزاري كارگاه آموزش مسائل ناباروري و باروري در دانشگاه علوم پزشكي اروميه
اولين كارگاه تخصصي آموزش مسائل ناباروري و روشهاي باروري (علمي، فقهي، قانوني، اخلاقي) روز گذشته در دانشگاه علوم پزشكي اروميه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از اروميه، اين كارگاه با همكاري نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي اروميه و با حضور حدود 50 نفر از اعضاي هيئت علمي، پرستاران و ماماهاي شاغل در سالن همايش فعاليت امور بهداشتي اين دانشگاه تشكيل شد.
بر پايه اين گزارش، دكتر حاجي شفيعها و حجت الاسلام عبدالجباري، دكتر بوشهري و دكتر حصيمي از استادان دانشگاه علوم پزشكي اروميه در زمينههاي تخصصي ناباروري، احكام ناباروري، قانون ناباروري، سقط جنين و اخلاق پزشكي به ايراد سخنراني پرداخته و به سوالات شركت كنندگان در كارگاه پاسخ دادند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا