افتتاح اولين دانشكده دامپزشكي شمال كشور در شهرستان آمل
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از ساري، در مراسم افتتاحيه دانشكده كه علاوه بر معاون سياسي استاندار، عزت الله يوسفيان، نماينده آمل در مجلس شوراس اسلامي و علي اكبريان، فرماندار آمل نيز حضور داشتند، دكتر عليزاده افروزي، رئيس دانشگاه مازندارن در سخناني، تاسيس دانشكده دامپزشكي را از راهكارهاي توسعه استان برشمرد و گفت: شهرستان آمل با پيشينه قوي و غني علمي و فرهنگي ظرفيت تاسيس دانشگاه دولتي را از سالها پيش داشته است.
رئيس دانشگاه ابراز اميدواري كرد تا اين واحد دانشگاهي نوپا، با پرورش متخصصاني آگاه و متعهد، زمينهساز رشد و بالندگي بيش از پيش استان و كشور شود.
دكتر اكبر حاجي زاده، سرپرست دانشكده دامپزشكي دانشگاه مازندران نيز در اين مراسم در خصوص روند كسب مجوز تاسيس دانشكده اظهار داشت: با توجه به پيگيرهاي انجام شده از سوي دانشگاه مازندران و مسئولان شهرستان آمل، مصوبه دور اول سفر رياست جمهوري در 30 تير ماه از سوي شوراي گسترش آموزش عالي مورد موافقت قطعي قرار گرفت كه امسال از طريق آزمون سراسري در مقطع كارشناسي رشته هاي بازرسي گوشت و بهداشت مواد غذايي دانشجو پذيرفته است.
يادآور ميشود، مراسم افتتاحيه دانشكده دامپزشكي دانشگاه مازندران صبح ديروز در محل فعلي اين دانشكده با حضور هيئت رئيسه دانشگاه مازندران، مسئولان شهرستان آمل و دانشگاهيان و خيران اين شهرستان برگزار شد./انتهاي پيام/