کد خبر:۴۵۳۶۵
معرفي نخستين مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات خوزستان
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات خوزستان معرفي شد.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از اهواز، سرانجام پس از مدتها پيگيري دانشجويان دانشگاه علوم تحقيقات اهواز، بسيج دانشجويي اين دانشگاه تاسيس و مهندس مجتبي سهرابي، دانشجوي كارشناسي ارشد زراعت به عنوان مسئول بسيج دانشجويي اين دانشگاه معرفي شد.
لازم به ذكر است، دانشگاه علوم و تحقيقات خوزستان تنها در رشتههاي كارشناسي ارشد و دكترا دانشجو ميپذيرد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا