تجليل از دانش آموزان نخبه بسيجي استان مرکزي در هفته بسيج دانش آموزي
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از اراک، مجيد مهرجو ظهر امروز در نشست خبري برنامه هاي هفته بسيج دانش آموزي استان مرکزي را تشريح کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بيش از 100 دانش آموز بسيجي در سطح استان وجود دارد و بسيج دانش آموزي در راستاي آمادگي دانش آموزان، رسالت و نقش خود را در جهت حفظ، توسعه و تعميق انقلاب اسلامي ايفا کرده است.
وي گفت: برنامه هاي هفته بسيج دانش آموزي از هفتم تا 13 آبان ماه اجرا مي شود.
مهرجو در ادامه افزود: گردهمايي اعضاي کميته هاي هماهنگي با حضور فرماندهان و مديران آموزش و پرورش، تجليل از فرماندهان نمونه، برگزاري مراسم جشني به مناسبت ميلاد علي بن موسي الرضا (ع) در حوزه ها و کانون هاي مقاومت بسيج، برگزاري کوهپيمايي ويژه پيشگامان و برگزاري مسابقات قرآن و عترت در مدارس، اجراي صبحگاه مشترک، برگزاري دوي رهروان شهدا، برگزاري يادواره شهداي دانش آموزي، راه اندازي و آغاز فعاليت انجمن هاي علمي و تجليل از دانش آموزان نخبه بسيجي از عمده برنامه هاي اين هفته است.
مسئول سازمان بسيج دانش آموزي و فرهنگيان سپاه روح الله استان مرکزي در ادامه تصريح کرد: مراسم ويژه روز 13 آبان در مصلاي بيت المقدس اراک برگزار مي شود.
به گفته وي اجراي مسابقه وبلاگ نويسي، برگزاري نشست هاي سياسي و برگزاري مسابقات ورزشي، ديدار دانش آموزان بسيجي با امام جمعه اراک و ديدار با خانواده هاي معظم شهداي دانش آموز و فرهنگي از ديگر برنامه هاي هفته بسيج دانش آموزي است./انتهاي پيام/