کد خبر:۴۵۹۷۷
کسب مدال طلاي نمايشگاه اختراعات صربستان از سوي دانشجوي دانشگاه پيام نور لامرد
دانشجوي دانشگاه پيام نور مرکز لامرد، مدال طلاي نمايشگاه اختراعات و ابداعات صربستان را از آن خود کرد.
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از شيراز، امير پويان چگين، دانشجوي رشته کامپيوتر دانشگاه پيام نور لامرد، که با طرح «کمپرسور افزايش قدرت و شتاب اتومبيل» در نمايشگاه اختراعات و ابداعات شهر ناوسيد صربستان شرکت کرد، توانست مدال طلاي ابداعات اين نمايشگاه را از آن خود کند.
قابل ذکر است، وي پيش از اين نيز با ارائه اين طرح مقام سوم نمايشگاه ابداعات ارشميدس روسيه را کسب کرده بود. /انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا