کد خبر:۴۵۹۷۸
دعوت 53 دانشجو براي نخستين همايش دانشجويان برگزيده دانشگاه پيام نور
دبيرخانه نخستين همايش علمي دانشجويان برگزيده دانشگاه پيام نور، 53 دانشجوي مخترع، مبتکر و پژوهشگر دانشگاه پيام نور استان فارس را به اين همايش دعوت کرد.
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از شيراز،26 محقق و مخترع از دانشگاه پيام نور مرکز شيراز، 11 دانشجوي برگزيده از مرکز جهرم، هشت محقق، پژوهشگر و مخترع از دانشگاه پيام نور فسا، سه دانشجوي برگزيده از مرکز لارستان و پنج دانشجوي برگزيده در عنوان هاي مختلف، تاليف، اختراع، پژوهش و ممتاز تحصيلي از دانشگاه هاي پيام نور استهبان، داراب و آباده به نخستين همايش سراسري علمي «دانشجويان برگزيده جشنواره ها، ممتازين علمي، مخترعين، مولفين و پژوهشگران دانشگاه پيام نور» که 27و 28 آبانماه جاري در سازمان مرکزي دانشگاه برگزار مي شود، دعوت شده اند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا