نمایندگان آذری زبان در خانه ملت بیانیه صادر کردند
در بیانیه نمایندگان ترک زبان مجلس شورای اسلامی آورده شده است: ما نمایندگان آذری زبان ملت خود را مستحق تحقیر ندانسته بلکه ملتی می‌دانیم که دین خود را در حفظ سرزمین و اعتقادات به شایسته‌ترین وجهه ادا کرده و در مقابل ملت بزرگ ایران رو سفید بوده و همواره نقش تاریخ ساز خود را انجام خواهیم داد.
تعداد نظرات: ۶
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
در زمان پخش فیلم مهمان مامان در شبکه سیما مردم غیور و شهید پرور ایلام که بخاطر خاک و ناموسشان هشت سال جنگ تحمیلی را در کوه و بیابان زندگی کردند مورد تمسخر قرار گرفتند و یکی از آقایون صداشون هم در نیومد . آیا در نظام جمهوری اسلامی فرقی هست بین آذری زبان و کرد زبان ...
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
فقط اعدام ...!تو سریال «پایتخت ۴» ارسطو با لهجه مازندرانی، نفهمید و غذای سگ خورد.تو سریال «باغ مظفرِ» مهران مدیری شخصیت گلمراد با لهجه لری نمایشگر یه آدم کثیف و نفهم بود.تو فیلم‌ها و سریال‌های مختلف، شخصیت‌هایی با لهجه‌ جنوبی نقش قاچاقچی‌ها رو بازی میکنن.گیلانی‌ها تو سریال‌های مختلف نقش آدمای ساده‌لوح رو ایفا می‌کنن. اما همه‌ این اقوام می‌دونستن که هیچ توهینی در کار نیست. یا سریال در حاشیه که جواد رضویان با اون شکل و شمایل به لهجه قمی حرف می‌زد.اما با یه آیتم طنز ۵ دقیقه‌ای اینکه یه نفر با لهجه آذری با فرچه توالت دندوناشو مسواک کرده، منجر شده به تظاهرات!اگه تو‌پایتخت ۴، ارسطو وقتی که داشت اشتباهی غذای سگ می‌خورد، به جای لهجه مازندرانی لهجه آذری داشت،الان کلیه عوامل پایتخت اعدام شده بودن!»
دبل
United States of America
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
مقامات قضایی لطف کنید قبل از توبیخ فتیله به دزدی رسیدگی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
نمایندگان محترم بعد از رای دادن به عهدنامه های ننگین بر روی پروژه های تفرقه انگیز موج سواری میکنند قیامت نزدیکه مرک نزدیکتر انتخابات هم نزدیکتر از همشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
ترفندهای جالبیست برای جمع آوری رای !!! آقایون توی برجام نشون دادن چقدر سنگ مردم رو به سینه میزنن ، لازم نیست فیلم بازی کنن !
ناشناس
Oman
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
دیگه این نماینده ها شورشو در آوردند
لازم نیست برای رای جمع کردن هر کاری کنید
بعدش همین آقایون فردا میان میگن نمیدونیم فرزندان مملکت چرا به ماهواه رو میارن
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار