ساخت خط لوله نفت ايران - ارمنستان تا آخر امسال اغاز مي شود
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۶۲۴۱
وزير انرژي ارمنستان:

ساخت خط لوله نفت ايران - ارمنستان تا آخر امسال اغاز مي شود

وزير انرژي ارمنستان از آغاز مراحل ساخت خط لوله نفت ايران – ارمنستان تا آخر سال جاري ميلادي خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي «شبکه خبر دانشجو»، آرمن مووسسيان در کنفرانس مطبوعاتي گفت: از اين خط لوله محصولات نفتي از جمله بنزين و گازوييل از پالايشگاه نفت تبريز به ارمنستان انتقال خواهد يافت.

ايران و ارمنستان در سال 2007 براي احداث خط لوله نفت 300کيلومتري از شهر تبريز تا شهر مرزي «مگري» ارمنستان به توافق اوليه دست يافتند که بر اساس آن قرار شد پالايشگاه نفت در اين منطقه ارمنستان احداث شود.

اين خط لوله در خاک ارمنستان تا منطقه «يراسخ» اين کشور امتداد خواهد داشت./انتهاي پيام/ 

پربازدیدترین آخرین اخبار