کد خبر:۴۶۲۹۶
استاندار آذربايجان غربي:
مردم آذربايجان غربي شايسته بهترين خدمات و برخورداريها هستند
استاندار آذربايجان غربي گفت: مردم آذربايجان غربي شايسته بهترين خدمات و برخورداريها هستند و بايد با همدلي، تلاش و كوشش مضاعف شاهد توسعه در بخش هاي مختلف باشيم.
به گزارش گروه اجتماعي «شبکه خبر دانشجو»، وحيد جلالزاده در ديدار جمعي از مسئولان اجرايي و نمايندگان اقشار مختلف مردم شهرستانهاي نقده و اشنويه در سالن حوزه استانداري اظهار داشت: مردم اين استان در مبارزه با عناصر خودفروخته و دشمنان خارجي زبانزد هستند.
وي خاطرنشان كرد: دولت موظف به تسهيل امور و ايجاد بسترهاي جديد در بخش هاي مختلف است و مردم بايد وارد صحنه شوند و با كمك دولت توسعه همه جانبه را براي منطقه به ارمغان بياروند.
جلالزاده ادامه داد: دولت به دنبال جلب مشاركت حداكثري قشرهاي مختلف مردم براي حضور در عرصههاي عمران و آباداني كشور است.
استاندار آذربايجان غربي از وجود وحدت و همدلي بين مردم در استان ابراز خرسندي كرد و گفت: مردم استان نماد بارز وحدت و يكپارچگي هستند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا